advertising

Тайната на успешните реклами (видео)

advertising

Добрите рекламни кампании са добри само когато сменят цвета и формата си подобно на хамелеон така, че да се превърнат в естествен завършек на ежедневието. Ето защо социалните мрежи все по-често са техен обект или средство. Но най-успешните реклами успяват да вплетат още един важен елемент – те дават възможност на таргет групата да се включи активно, при това забавлявайки се. Когато тези фактори са налице, няма значение дали промотирате храна, напитка, армията или дори мъничко селце на края на света. В духа на най-добрите реклами според „Гардиън“, публикуваме друга подобна класация – „Блестящи идеи, които докараха дигиталното в реалния живот“. Това са няколко закачливи предложения, които лесно биха се вписали дори в нашата действителност, а част от тях дори не изискват големи инвестиции от страна на компаниите. От тях се изисква само шепа креативност, която да подмами потребителя да им отдели частица от времето си. А спечелят ли го веднъж, той се отплаща като „споделя“ изживяването в социалния свят. Простичко и ефективно, забавно за него, рентабилно за нея.🙂

Кока-кола. Израел. “Тагни лицето си тук и сега”

С&А. “Виж колко ме харесват, после ме купи”

“Can you serve” реалити шоу. Сингапур. “Харесай и насърчи с 1$ бакшиш” .

BOS Ice Tea. Кейптаун. “Тweet-ни ме и ще получиш подарък”.

Шведските военни сили. Стокхолм. “На кого му пука”

KLM. “Tweet-ни и ще ти отвърнем”

Tesco. Южна Корея. “Напазуравай, докато чакаш метрото”

Orage/Roxy. “Чек-ни се, сподели, харесай и подари сърф урок”

T-mobile. Барселона. “Andry birds на живо”

Heineken. “Сканирай ме и ме опознай”

Febelfin. Белгия. “Пази се, за да не прочета мислите ти”

KLM. “Meet and seat”

Obermutten. Швейцария. “Харесай и стани известен”

Класацията е взета от сайта simplyzesty.com

Моника Балабанова

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s