маска

Вманиачена по трол играчки: Мъжът ми не иска секс, когато съм с маска

Жена, която обожава трол куклите призна, че манията й по играчките със светли коси пречи на интимния й живот с мъжа й. Той отказвал да лудува с нея, ако тя носи трол маска, която много обичала.

38-годишната Мишел Керинс показа колекцията си от 3000 кукли в предаването на TLC „Моята луда мания“, пише „Сън“. Инструкторката по гимнастика от Лос Анджелис започнала да събира фигурките от 10-годишна. Сега тя прекарва 4 дни седмично по гаражни разпродажби, търсейки още придобивки за колекцията си.

Image

Дъщерята на Мишел, която е на 14 години, й помага с тежката задача да почиства куклите и да ги снима, за да бъдат качени в каталог.

„Тролчетата ме правят наистина щастлива, когато гледат към мен. Мисля, че са толкова грозни, че чак са сладки. Харесвам различните неща в живота. Колкото и кукли да имам, никога няма да са ми достатъчни“, споделя Мишел.

Снимка: Сън

Виктория Пенева

Leave a Reply

